Absolventka kulturologie a mongolistiky na FFUK v Praze, která debutovala před pěti lety příběhy několika mongolských žen pod názvem Paměť mojí babičce. Od té doby vydala další dva tituly (Přes matný sklo, Cirkus Les Mémories) a je zřejmé, že ačkoli využívá v psaných knihách autobiografických prvků, každá její kniha je tematicky i stylově jedinečná.


„Všechny tři knížky jsem psala v krátkých intenzivních obdobích, tak dvou měsíců, kdy jsem nedělala nic jiného a byla úplně odříznutá od okolí. Najednou přijde pocit, že se ve mně něco nakupilo, že mám co říct. Psát soustavně ale nedokážu,“ uvedla v rozhovoru týdeníku Rozhlas osmadvacetiletá autorka, jejíž čtvrtý román přináší do české literatury kontroverzní výpověď stárnoucí prostitutky.


A stejně jako v předchozích titulech má i novinka Umělohmotný třípokoj svéráznou podobu. Tu jí – přes veškeré hlasy kritizující zvolené téma – dává opět svérázná stylistika a schopnost autorky pohrát si s bohatými imaginativními jazykovými prostředky.