Na akci Profi trénink s basketbalisty, která měla pod koše přilákat nové zájemce, představil Basketbalový sportovní klub ČB nový znak – tygra s výhružně vyceněnými zuby.
Podle šéfa klubu Tomáše Hejpetra mělo zábavně pojaté odpoledne v hale ZŠ Kubatova úspěch. „Přišli i předškoláci, i když náborová akce byla zaměřena hlavně na děti prvního stupně základní školy, to znamená od přípravek po minižactvo," podotýká Hejpetr, jenž celkový počet dětí odhaduje tak na osmdesát. „Některé z nich už v našich mládežnických týmech hrají a trénují," říká.
Na hřišti se neobjevili jen noví adepti, ale i jejich rodiče, kteří si mohli vyzkoušet třeba střelbu na koš a jiné basketbalové dovednosti. Kladné ohlasy Tomáše Hejpetra těší, a tak věří, že členská základna se během léta ještě rozroste. Na závěr došlo i na slibovaný profitrénink: zkušení trenéři předvedli divákům na palubovce, jak se připravují kategorie U14 a U15.
Navzdory novému logu basketbalový klub svůj oficiální název zatím nemění.
Nepřehlédněte:
Bytová družstva se ocitla v pasti. Neplatiče již nemohou vyhoditBasketbalisté BSK teď mají ve znaku tygra
České Budějovice – Klub lákal do svých řad nové adepty a ukázal jim nové logo. Název zatím nemění.
I když by českobudějovičtí trenéři raději viděli Filipa Sahana doma na jihu než v Chomutově, kam přestoupil z J. Hradce, každý odchovanec v nejvyšší soutěži je pro budějovický klub dozajisté dobrou reklamou.
|
Foto: Deník/ Michael Kalinics