VYBERTE SI REGION

Z autobusu MHD se v klipu stala limuzína

České Budějovice – „Jezdím největší limuzínou ve městě. Další flotilu mám v garáži. Naftu, servis neřeším. Na pivko si zajdu, kdy chci, protože vždycky mám svýho řidiče." Těmito slovy začíná propagační videospot, v němž muž, jehož titulek představuje jako Pavla – dýdžeje a závozníka, vychvaluje českobudějovickou městskou hromadnou dopravu.

13.1.2016 2
SDÍLEJ:

„Na pivko si zajdu, kdy chci. Vždycky mám svýho řidiče,“ říká Pavel Capl v novém propagačním klipu dopravního podniku.Foto: Reprodukce - Deník

Jde o další počin Dopravního podniku města České Budějovice, jehož cíl je jediný – představit MHD jako systém dopravy po městě, který má spoustu výhod.
Šéf dopravního podniku Slavoj Dolejš vysvětlil, že klip vznikl koncem loňského roku. „Kromě tohoto hraného spotu vznikla ještě animovaná verze, jejíž heslo zní Nejsme jen MHD," vysvětlil Slavoj Dolejš. Kreslená varianta podle něj informuje veřejnost 
o tom, že dopravní podnik nezajišťuje jen městskou hromadnou dopravu, ale také například servis automobilů.

Oba nové spoty vznikly jako nízkonákladové. „Potřebovali jsme videa, jimiž bychom se mohli prezentovat například při akcích, které dopravní podnik podporuje. Ale neměli jsme na to peníze. Vznikly tak podle mě originální spoty, u nichž ale hlavně odborníci nízké pořizovací náklady jistě odhalí. Například zvuk ve spotech není ideální," řekl Slavoj Dolejš s tím, že i tak videa splní svůj základní účel.

Na pořízení spotů se podílela společnost, pod jejíž taktovkou vznikal i jiný klip českobudějovického dopravního podniku, který se stal doslova hitem internetu. U příležitosti 105. výročí založení pustil 
v roce 2014 dopravní podnik do světa propagační snímek, který se natáčel dva dny a v němž hlavní role ztvárnili přímo zaměstnanci podniku. Mezi nimi i Josef Glaser, který městské autobusy a trolejbusy 
v Českých Budějovicích řídil nepřetržitě od roku 1968.

Tváří nejnovějšího spotu je Pavel Capl, skutečný dýdžej, který je příležitostným řidičem MHD.

Na vytvořené nízkonákladové klipy chce vedení městské firmy navázat novou kampaní.
„Originalitou i kvalitou zpracování bychom se rádi vyrovnali populárnímu klipu natočenému k našemu 105. výročí, ale uvidíme, kolik pro tento účel budeme mít peněz. Nápady každopádně máme," doplnil mnohoznačně Slavoj Dolejš s tím, že tématicky je možné čerpat hned ze dvou letošních výročí – 60 let od zavedení městských autobusových linek a 25 let od obnovení provozu trolejbusů ve městě. Vedení firmy chce letos zároveň vybrat nové logo dopravního podniku.

Autor: Martin Tröster

13.1.2016 VSTUP DO DISKUSE 2
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Horská služba Šumava.
1

Dva lyžaře musel ze sjezdovky do nemocnice transportovat vrtulník armády

Martin Štrba

S Třebíčí to byla katastrofa, připouští asistent trenéra ČEZ Motoru Martin Štrba

Předlohu nové hry si Jihočeské divadlo muselo nejdřív nechat přeložit

České Budějovice - Na pátek naplánovalo Jihočeské divadlo premiéru opery Trubadúr. Ta se hraje na scéně DK Metropol. Dílo Giuseppe Verdiho patří mezi nejhranější inscenace.

Ve Volarech dnes naměřili meteorologové minus 28,3 stupně Celsia

Jižní Čechy - Kraj má za sebou další mrazivou noc. Nejnižší hodnotu meteorologové zaznamenali ve Volarech na Prachaticku, kde nad ránem naměřili minus 28,3 stupně Celsia. Výrazně tepleji je kvůli inverzi na horách. Například stanice Churáňov, která leží v nadmořské výšce více než 1100 metrů, evidovala teplotu minus osm stupňů Celsia. V pátek ráno to řekl František Vavruška z českobudějovického pracoviště Českého hydrometeorologického ústavu.

Maccabi vyhrálo tři koncovky, Bylo lepší. Škoda. Jihostroj prohrál 0:3

České Budějovice - V osmifinále Challenge Cupu Jihostroj České Budějovice v prvním duelu přivítal Maccabi Tel Aviv. Odveta se bude hrát 31.1. v Izraeli. V prvním setu domácí tým začal statečně, ale hosté byli pohyblivější, působili uvolněnějším dojmem. Nakonec Izraelci vyhráli 3:0.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies