Padesátému prvnímu ročníku Veteran rallye Křivonoska při startu počasí nepřálo, přesto si prohlédnout přes dvě stovky zajímavých a vzácných strojů přišlo mnoho set návštěvníků jak do kempu Křivonoska, tak na náměstí v Netolicích či do cíle na Hluboké. Mezi automobily patřil  k nejzajímavějším American LaFrance z roku 1917 s motorem o objemu 14,6 l, Hudson 20 rok výroby 1910, francouzský Zedel z roku 1922, Fordy T či A, ale také krásné kusy domácích značek, Praga, AERO, Tatra a další. Mezi motocykly zaujal jak čtyřválcový Ariel, tak Clyno z rpli 1920, stroje B.S.A., AJS a další. Speciální kategorii letos tvořily stroje DKW.

Jiří Vlach

Účastníci Rallye Křivonoska se setkali v Hluboké nad Vltavou v kempu Křivonoska. Rallye vedla přes Munice, Zahájí, Mydlovary, Hlavatce, Mahouš, Zvěřetice a Babice, Netolice, Holečkov, Krtely, Truskovice, Chelčice, Libějovické Svobodné Hory, Bavorovské Svobodné Hory, Bavorov, Pražák, Stožice, Vodňany, Radomilice, Dubenec, Dívčice a Nákří, Olešník, Zahájí, Zliv a Munice do cíle na náměstí v Hluboké nad Vltavou.