Sociální sítě jsou už několik let nedílnou součástí marketingové činnosti klubu. „Každým rokem narůstá fanouškovská základna na jednotlivých kanálech sociálních sítí. Prakticky každý den mohou naši příznivci v jejich rámci nakouknout pod pokličku dění v celém Dynamu. Ať už se jedná o tréninkový proces hlavního mužstva, nebo třeba aktualit ze Střeleckého ostrova,“ vypočítává.
Černobílí se snaží držet krok s aktuálními trendy. „Velkou pozornost věnujeme představování nových posil, kterých je hlavně v letním období hodně. Snažíme se vždy vymyslet originální řešení, kterým novou akvizici v týmu představíme fanouškům. Posouváme se i díky lepšímu technickému vybavení sloužícímu pro videa nebo fotografie. Postupně se nám také rozšiřuje marketingový tým, ve kterém tvoříme obsah pro naše příznivce,“ dává Filip Kortus nahlédnout do kuchyně nejsilnějšího fotbalového klubu na jihu Čech.
Inspiraci získávají od největších světových klubů, ale i předních tuzemských. „Nápadů, jak přispívat na sociální sítě, je nepřeberně. Hledáme možnosti a inspiraci, které jsou pro nás dosažitelné a reálné aplikovat u nás,“ vysvětluje.
Hlavní slovo v otázce sociálních sítí má tiskový mluvčí Dušan Mendel, který se o ně stará a je to jedna z hlavních náplní jeho práce. „Není to ale jenom o jednom člověku. Většinou se jedná o výsledek práce celého týmu. Především u větších projektů jako je představení hráče, reportážních videí z akcí pro fanoušky nebo dalších aktivit.“

Která videa byla zatím z hlediska ohlasu u klubových příznivců nejúspěšnější? „Obecně mají největší úspěch videa z oslav po utkání. Emoce, vítězný pokřik v kabině, to mají lidé ze všeho nejradši. Ale pochvaly sklidíme i za představování posil nebo zábavná videa s hráči na soustředění,“ mají se na Střeleckém ostrově rozhodně čím pochlubit.
Ohlasy ze strany fanoušků jsou prý vesměs pozitivní. „Jako každý fotbalový klub jsme pod přísným drobnohledem fanoušků, kteří na sociálních sítích zanechávají negativní komentáře, pokud jsou s něčím nespokojeni. Nejčastěji se týkají výsledků, předvedené hry nebo složení kádru, ale hodnotí i práci našeho marketingového týmu. Pracujeme také na zlepšení komunikace s fanoušky a jejich většího zapojení do klubových aktivit. Připravujeme pro ně při domácích zápasech doprovodný program, různé soutěže o ceny, takže si ze Střeleckého ostrova odnášejí bohatší zážitek než jen samotný prvoligový zápas,“ konstatuje.
Přestože se klubu v oblasti sociálních sítí a mediální prezentace daří, na vavřínech černobílý marketing rozhodně nespí. „Už delší dobu máme v plánu zprovoznit platformu TikTok, která je i ve sportovním světě čím dál populárnější. Plánujeme rozšířit videotvorbu, ukázat fanouškům, na kterých aktivitách neustále pracujeme. Chceme hrát první ligu na všech frontách,“ ujistí.