Daniel Vlček se vypořádal s netradičním výstavním prostorem, který přirozeně nutí umělce přemítat o smrti, výstavou s názvem Zobrazení času do konce skladby.
Zdroj: Deník/Václav Pancer
Daniel Vlček se vypořádal s netradičním výstavním prostorem, který přirozeně nutí umělce přemítat o smrti, výstavou s názvem Zobrazení času do konce skladby.
Zdroj: Deník/Václav Pancer
Daniel Vlček se vypořádal s netradičním výstavním prostorem, který přirozeně nutí umělce přemítat o smrti, výstavou s názvem Zobrazení času do konce skladby.
Zdroj: Deník/Václav Pancer
Zdroj: Deník/Václav Pancer
Daniel Vlček se vypořádal s netradičním výstavním prostorem, který přirozeně nutí umělce přemítat o smrti, výstavou s názvem Zobrazení času do konce skladby.
Zdroj: Deník/Václav Pancer
Daniel Vlček se vypořádal s netradičním výstavním prostorem, který přirozeně nutí umělce přemítat o smrti, výstavou s názvem Zobrazení času do konce skladby.
Zdroj: Deník/Václav Pancer
Daniel Vlček se vypořádal s netradičním výstavním prostorem, který přirozeně nutí umělce přemítat o smrti, výstavou s názvem Zobrazení času do konce skladby.
Zdroj: Deník/Václav Pancer
Daniel Vlček se vypořádal s netradičním výstavním prostorem, který přirozeně nutí umělce přemítat o smrti, výstavou s názvem Zobrazení času do konce skladby.
Zdroj: Deník/Václav Pancer
Daniel Vlček se vypořádal s netradičním výstavním prostorem, který přirozeně nutí umělce přemítat o smrti, výstavou s názvem Zobrazení času do konce skladby.
Zdroj: Deník/Václav Pancer