Zdroj: Vladimír Pekár
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto. Jedním z "otců" letounu je Vladimír Pekár (na snímku).
Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto. Jedním z "otců" letounu je Vladimír Pekár (na snímku).
Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto. Jedním z "otců" letounu je Vladimír Pekár (na snímku).
Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto. Jedním z "otců" letounu je Vladimír Pekár (na snímku).
Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto. Jedním z "otců" letounu je Vladimír Pekár (na snímku).
Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto. Jedním z "otců" letounu je Vladimír Pekár (na snímku).
Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková
Teprve devatenáctiletá Zara Rutherfordová se v těchto dnech pokouší obletět svět. Letí v československém stroji Shark, vyrobeném v Senici na Slovensku. Na snímku letová trasa Zary nad New Yorkem, obletěla Sochu svobody.
Zdroj: Vladimír Pekár, printscreen flightradar24
Teprve devatenáctiletá Zara Rutherfordová se v těchto dnech pokouší obletět svět. Letí v československém stroji Shark, vyrobeném v Senici na Slovensku. Na snímku odlet Zary Rutherfordové se Sharkem ze senického letiště.
Zdroj: Vladimír Pekár