Deník region
25/25 Počet mutlimédií zpět do galerie
Všechny fotky v galerii ×
×
REKLAMA
Teprve devatenáctiletá Zara Rutherfordová se v těchto dnech pokouší obletět svět. Letí v československém stroji Shark, vyrobeném v Senici na Slovensku. Na snímku odlet Zary Rutherfordové se Sharkem ze senického letiště.
Popis

Teprve devatenáctiletá Zara Rutherfordová se v těchto dnech pokouší obletět svět. Letí v československém stroji Shark, vyrobeném v Senici na Slovensku. Na snímku odlet Zary Rutherfordové se Sharkem ze senického letiště.

Zdroj: Vladimír Pekár

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Popis

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.

Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Popis

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.

Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Popis

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.

Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Popis

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.

Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Popis

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.

Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Popis

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.

Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Popis

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.

Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Popis

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.

Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Popis

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.

Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto. Jedním z "otců" letounu je Vladimír Pekár (na snímku).
Popis

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto. Jedním z "otců" letounu je Vladimír Pekár (na snímku).

Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto. Jedním z "otců" letounu je Vladimír Pekár (na snímku).
Popis

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto. Jedním z "otců" letounu je Vladimír Pekár (na snímku).

Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto. Jedním z "otců" letounu je Vladimír Pekár (na snímku).
Popis

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto. Jedním z "otců" letounu je Vladimír Pekár (na snímku).

Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto. Jedním z "otců" letounu je Vladimír Pekár (na snímku).
Popis

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto. Jedním z "otců" letounu je Vladimír Pekár (na snímku).

Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Popis

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.

Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Popis

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.

Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Popis

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.

Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Popis

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.

Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto. Jedním z "otců" letounu je Vladimír Pekár (na snímku).
Popis

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto. Jedním z "otců" letounu je Vladimír Pekár (na snímku).

Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto. Jedním z "otců" letounu je Vladimír Pekár (na snímku).
Popis

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto. Jedním z "otců" letounu je Vladimír Pekár (na snímku).

Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Popis

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.

Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Popis

Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.

Zdroj: Deník/Eliška Gáfriková

Teprve devatenáctiletá Zara Rutherfordová se v těchto dnech pokouší obletět svět. Letí v československém stroji Shark, vyrobeném v Senici na Slovensku. Na snímku letová trasa Zary nad New Yorkem, obletěla Sochu svobody.
Popis

Teprve devatenáctiletá Zara Rutherfordová se v těchto dnech pokouší obletět svět. Letí v československém stroji Shark, vyrobeném v Senici na Slovensku. Na snímku letová trasa Zary nad New Yorkem, obletěla Sochu svobody.

Zdroj: Vladimír Pekár, printscreen flightradar24

Teprve devatenáctiletá Zara Rutherfordová se v těchto dnech pokouší obletět svět. Letí v československém stroji Shark, vyrobeném v Senici na Slovensku. Na snímku odlet Zary Rutherfordové se Sharkem ze senického letiště.
Popis

Teprve devatenáctiletá Zara Rutherfordová se v těchto dnech pokouší obletět svět. Letí v československém stroji Shark, vyrobeném v Senici na Slovensku. Na snímku odlet Zary Rutherfordové se Sharkem ze senického letiště.

Zdroj: Vladimír Pekár

Nejnovější galerie
Co jsme psali o povodních ve čtvrtek 15. srpna 2002.

Řeky se uklidňují, tisíce lidí děsí rybník Rožmberk. Apokalypsa v ulicích

Fotbalisté Dynama hráli v lize se Slováckem 2:2. Na snímku střílí Brandner gól na 0:1.

Sahali po výhře, hosté vyrovnali až v přesilovce

Big Summer Games v českobudějovickém IGY centru.

Big Summer Games. V IGY lidé měřili sílu s Jiřím Procházkou a fitness profíky

Dvanáctý ročník Slavností mrkve ve Zlivi na Českobudějovicku.

Víme, proč se Zlivi přezdívá Mrkvanov a jak se vydařily letošní Slavnosti mrkve

Hlavní stránka
předchozí fotka následující fotka
Teprve devatenáctiletá Zara Rutherfordová se v těchto dnech pokouší obletět svět. Letí v československém stroji Shark, vyrobeném v Senici na Slovensku. Na snímku odlet Zary Rutherfordové se Sharkem ze senického letiště.
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto. Jedním z "otců" letounu je Vladimír Pekár (na snímku).
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto. Jedním z "otců" letounu je Vladimír Pekár (na snímku).
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto. Jedním z "otců" letounu je Vladimír Pekár (na snímku).
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto. Jedním z "otců" letounu je Vladimír Pekár (na snímku).
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto. Jedním z "otců" letounu je Vladimír Pekár (na snímku).
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto. Jedním z "otců" letounu je Vladimír Pekár (na snímku).
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Československý ultralight Shark se vyrábí ve slovenské Senici. Aktuálně takových letadel na světě létá přes sto.
Teprve devatenáctiletá Zara Rutherfordová se v těchto dnech pokouší obletět svět. Letí v československém stroji Shark, vyrobeném v Senici na Slovensku. Na snímku letová trasa Zary nad New Yorkem, obletěla Sochu svobody.
Teprve devatenáctiletá Zara Rutherfordová se v těchto dnech pokouší obletět svět. Letí v československém stroji Shark, vyrobeném v Senici na Slovensku. Na snímku odlet Zary Rutherfordové se Sharkem ze senického letiště.