Nová Honda Civic je jedním z nejpříjemnějších překvapení roku 2022
Zdroj: Radek Pecák
Auto má teď hodně civilní vzhled
Zdroj: Radek Pecák
Svými rozměry stále náleží do rodiny vozů nižší střední třídy
Zdroj: Radek Pecák
Boční profil je ale sportovní
Zdroj: Radek Pecák
Zadní partie je poměrně členitá
Zdroj: Radek Pecák
Vnitřek je velmi kvalitní a útulný
Zdroj: Radek Pecák
Všechny důležité ovládací prvky jsou na správném místě
Zdroj: Radek Pecák
Také u spolujezdce je dost místa na levou nohu
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou ukotvené nízko, mohly by ale mít větší boční vedení
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu není moc místa na hlavu
Zdroj: Radek Pecák
Kufr má nepravidelný tvar
Zdroj: Radek Pecák
Tato roletka je specialitou Hondy
Zdroj: Radek Pecák
Prostor stíní také roletka u zadního okna
Zdroj: Radek Pecák
Pod dnem kufru je minimální prostor
Zdroj: Radek Pecák
Ovládání převodovky je originální
Zdroj: Radek Pecák
Na displeji nechybí tlačítka
Zdroj: Radek Pecák
Přístrojový štít je přehledný
Zdroj: Radek Pecák
Až dva kilometry lze ujet v elektrickém módu
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
a další na výdechu vzduchu
Zdroj: Radek Pecák
Audiosoustava Bose je součástí nejvyšší výbavy
Zdroj: Radek Pecák
USB jsou typu C a jsou i vzadu
Zdroj: Radek Pecák
V chladu přišlo vhod vyhřívání volantu
Zdroj: Radek Pecák
Rekuperaci je možno stupňovat pomocí pádel
Zdroj: Radek Pecák
Střešní okno lze částečně otevřít
Zdroj: Radek Pecák
Příplatkový paket znamenal černá zrcátka
Zdroj: Radek Pecák
spoiler a některé další detaily
Zdroj: Radek Pecák
výfuky jsou tentokrát ukryté
Zdroj: Radek Pecák
I na osmnáctipalcových kolech bylo auto komortní
Zdroj: Radek Pecák
Agregát funguje výborně
Zdroj: Radek Pecák
a je také dobře odhlučněný
Zdroj: Radek Pecák