Podobně jako v minulých letech také letos připravili organizátoři Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov program pro milovníky populární hudby. Pokud si někdo myslel, že koncert Broadway Rocks bude výběrem muzikálových melodií v rockovém kabátě, neměl tak úplně pravdu. Sobotní vystoupení v Pivovarské zahradě bylo směskou všeho možného. Beatles, ABBA, Ellington, Weber, jedno přes druhé. Popravdě, více nesourodý repertoár si lze jen těžko představit. Když se ale američtí pěvci zmocnili osvědčených hitů za doprovodu Moravské filharmonie Olomouc, bylo to dobré, někdy i výborné.

Téměř zaplněná zahrada přivítala orchestr s dirigentem Randallem Craig Fleischerem po půl deváté večer. Zhruba dvouhodinový koncert rozdělený přestávkou zahájila suita z písní Beatles. Kvalita podobných 'Medley' bývá různá. Tahle se ale povedla. Když orchestr, doplněný bicími a elektrickými kytarami, v úvodu vystřihl motiv Magical Mystery Tour, bylo to impozantní. Z katalogu Beatles jednoznačně nejlepší možný 'otvírák'. Není to tak podstatné, ale v programu mohl být uveden autor, respektive aranžér úvodní směsky. Možná jím byl sám Fleischer.

Sobotní koncert Broadway Rock na Mezinárodním hudebním festivalu v Českém Krumlově nabídl písně z muzikálů i Beatles.Během koncertu zaznělo kolem dvaceti písní, v nichž se postupně vystřídaly zpěvačky LaKisha Jones, Morgan James a zpěvák Rob Evan. Nejlepší dojem udělala první uvedená – zpěvačka tmavé pleti, finalistka zpěvácké soutěže American Idol v sezoně 2007. Mimochodem, poslední informace by mohla vzbuzovat jisté pochybnosti: nechtějí organizátoři festivalu publikum opít nějakými pěveckými béčky? Nějakou americkou Anetou Langerovou? Předsudky stranou. Soutěžilo se vždycky, soutěžili Gottové, Vondráčkové a dokonce i Beatles. A Jones byla opravdu dobrá.

Dobře jí sedla skladba Tiny Turner River Deep, Mountain High. Chyběl sice pohyb i expresivní ječák divošky Turner, jemné nedostatky v interpretaci však rušila kvalita samotné písně. V melodicky vzestupných refrénech, pod nimiž duněly basy, to byl opravdu nářez! Fakt, že zpěvačka chytne ten správný feeling, se dal očekávat. Že jí ale bude tak zdatně sekundovat orchestrální 'monstrum' z Olomouce, na míle vzdálené možnostem rockové kapely, bylo trochu překvapením. Na druhou stranu, těleso z Hané je zkušené, aranžím populární hudby se věnuje již delší dobu. Orchestr se blýskl zvláště v instrumentálce Conga se skvělými bicími.

Sobotní koncert Broadway Rock na Mezinárodním hudebním festivalu v Českém Krumlově nabídl písně z muzikálů i Beatles.

V podání Jones byly výborné i I'm Every Woman a Proud Mary, která uzavřela první část. V druhé polovině koncertu všichni napjatě očekávali, jak si zpěvačka poradí s náročnou I Will Always Love You. Nebylo to špatné, ale… Že se výherkyně Idolu pěvecky nevyrovná fenomenální Whitney Huston, nepřekvapovalo. Problém byl jinde. Huston si píseň půjčila od zpěvačky Dolly Parton a půvabný originál ve stylu country proměnila do úžasné soulové balady. Do skladby otiskla sama sebe a z existující hudby stvořila něco nového a krásného. Naplnila hravou, 'přetvářecí' podstatu populární hudby. Stala se umělcem. Jones jako mnoho jiných průměrných pouze opakovala, ani jedna vlastní fráze či koloratura.

Sobotní koncert Broadway Rock na Mezinárodním hudebním festivalu v Českém Krumlově nabídl písně z muzikálů i Beatles.Podobné to bylo s Morgan James, jejíž interpretace navíc narážela na technické problémy. Jmenovaná disponovala velmi silným a v tomto smyslu značně působivým hlasem, často si ale ukrajovala příliš velká sousta. V závěrečných výškách My Heart Will Go On už to bylo vydřené a nepřesvědčivé. Povedené byly ale I Dreamed a Dream z Bídníků a Phantom of the Opera, v níž ji doprovodil Rob Evan. Ten nejenom dobře zpíval, ale vykazoval i výraznější prvky šoumenství. Mamma Mia byla strhující, Dancing Queen zvedala ze židlí a vybízela k tanci, při 'bídnickém' Bring Him Home naopak mrazilo v zádech.

Ačkoliv publikum v závěru křepčilo ve stoje, přídavková část s Hey Jude a We Will Rock You už působila poněkud teatrálně. Završila divoký mix skvělé hudby, dobrého zpěvu a upřímné zábavy.