Po celý víkend tým usilovně pracoval na nastavení nové Hondy Fireblade, se kterou na tomto okruhu neměl žádné zkušenosti. Mechanici pracovali na jedničku a mladšímu z bratrů Smržových se podařilo vyhrát nedělní ranní warm up a plné dvě vteřiny před druhým Robertsem na stroji Ducati 1098R.

„Warm up se jel na mokru a všichni jsme doufali, že počasí a situace zůstane stejná i pro závod,“ přál si ambiciózní pilot.

Na závod ale trať osychala a bylo možné použít tři druhy pneumatik. Suché, mokré nebo tzv. intermedia (něco mezi suchou a mokrou pneumatikou). Barrel zvolil zlatý dobrý střed pro přední i zadní kolo, Matěj sázel více na mokro a obul dopředu mokrou pneumatiku a dozadu intermedii.

Závod se vyvíjel pro jihočeský tým opravdu dobře. Smrž dokázal z jedenáctého místa až neuvěřitelně odstartovat a po prvním kole se usadil na třetím místě za Italem Baioccem a Francouzem Bergerem. Pozici na stupních vítězů držel až do devátého kola závodu. Pak ale přední mokrá pneumatika nevydržela tempo a odporoučel se k zemi.

Jeho týmový kolega Barry Burrell odstartoval hůř a v prvním kole byl třináctý. Celý závod vypsaný na 14 kol zvládl výborně a postaral se o další body pro jihočeský tým, když skončil na skvělém sedmém místě. MS Racing opět dokázal, že patří mezi elitní desítku týmů evropských Superstocků a zatím ve všech závodech dokázal alespoň jeden z jeho jezdců bodovat.