Nynější etikety pro značku Budweiser Budvar se používaly od roku 2005. „Zejména po zásadní změně komunikace značky v roce 2010 starý design obalů postupně přestával plnit svou funkci a nevyhovoval ani požadavkům trhu. Pivovar proto přistoupil k modernizaci všech obalů," vysvětlil mluvčí pivovaru Petr Samec. 

Dodal, že jde o logický krok v procesu celkové změny komunikace značky Budweiser Budvar. Nedávno bylo obměněno i nápojové sklo či přepravky.

„Hlavním cílem redesignu obalů bylo sladění vizuální podoby obalů s hodnotami naší značky, jako jsou originalita, odvaha, vymezení proti masovému vkusu nebo úspěch v zahraničí," říká manažer Budějovického Budvaru pro inovace Marek Honetschläger.

Dalším cílem bylo grafické sjednocení všech typů obalů do druhových řad. V rámci projektu byl také snížen počet variant etiket pro téměř 70 exportních zemí. To znamená úsporu nákladů a zvýšení výkonu stáčíren. „Novými obaly říká značka Budweiser Budvar další ze svých NE," uzavírá Marek Honetschläger.

V prvním kole výběrového řízení bylo osloveno devět potenciálních dodavatelů.  Vítězem se stalo slovenské designérské studio 3H Creative.