Prodejci značky Budweiser Budvar začali podávat pivo ve vratných ekologických kelímcích. „Jsou vyrobené ze speciálního, vysoce odolného, ale snadno recyklovatelného plastu. Tyto zálohované kelímky jsou v českých poměrech zatím netradiční, ale jsou běžné na všech velkých evropských hudebních festivalech,“ uvedl mluvčí pivovaru Petr Samec.

Značka Budweiser Budvar je v letošním roce přítomna na venkovních akcích a festivalech častěji než v minulých letech. Budvar se čepoval například při velkých hudebních festivalech (Sonisphere, Budvar Fest, Okolo Třeboně, Basinfirefest nebo Mighty Sounds) nebo se bylo možné se značkou Budweiser Budvar setkat na akcích pro fanoušky neobvyklých nebo extrémních sportů (Letecký den Plasy, Motomejdan Bechyně, High Jump Hříměždice aj.). Akce s účastí značky Budweiser Budvar zatím navštívilo letos kolem 100 000 lidí.

„V letošním roce jsme poněkud změnili prezentaci naší značky na letních akcích. Hlavním cílem je pro nás přímé oslovení nejrůznějších komunit v rámci naší cílové skupiny. Chceme být na místech, která mají tito lidé rádi,“ říká Aleš Eder, brand manažer značky Budweiser Budvar.

Akce s účastí Budvaru zatím navštívilo kolem 100 000 lidí. Letní sezóna se značkou Budweiser Budvar vyvrcholí při Dnu v Budvaru 10. září při oslavě 116. výročí založení pivovaru.