„V uplynulém roce byl náš sortiment piva prodávaného v plechovkách rozšířen o tři druhy a také díky tomu Budějovický Budvar loni prodal v plechovkách zhruba dvojnásobný objem piva, než v roce 2012. Pro letošní letní sezónu nasazujeme na trh další novinku v plechovkách o objemu 0,5 litru –  světlý ležák Pardál Echt," dodal Petr Samec.

„Pro letošní  období výletů a dovolených tak nasazujeme na český trh sezónní novinku, která zákazníky určitě zaujme," říká Martin Horejš, vedoucí oddělení tuzemských prodejů z Budějovického Budvar.

„Chceme také naplno využít potenciál rostoucí poptávky v segmentu jedenáctistupňových ležáků," dodává Martin Horejš s tím, že doporučená pultová cena novinky je 13,90 Kč.

Díky vlastní stáčírně plechovek začal pivovar v uplynulém roce stáčet do plechovek tři nové druhy piva: tmavý ležák Budweiser Budvar, výčepní pivo Pardál a míchaný nápoj z piva PardálOVO bezové.

Linka umožňuje stáčení do plechovek o objemu 0,33 litru, 0,44 litru a 0,5 litru a navíc dokáže balit plechovky do mnoha praktických a uživatelsky komfortních skupinových balení ve fólii (pro 4, 6, 8 nebo 12 plechovek), nebo do balení s odnosnou páskou.

Budějovický Budvar loni zvýšil prodej piva v plechovkách meziročně téměř na dvojnásobek (o 94%) na celkových 144 218 hektolitrů.
Z toho asi čtvrtina se prodala v České republice s meziročním nárůstem o 99 %. Pro srovnání: v roce 2005 přitom prodal Budějovický Budvar v plechovkách pouhých 9000 hektolitrů piva.

Velmi dynamický nárůst prodeje plechovek pokračuje také v letošním roce.