Filozofie podniku je zaměřena na naplnění následujících principů: lokálně zaměřuje se na produkci z blízka v maximální možné míře. Sezonně používá pouze ty suroviny, které jsou v dané lokalitě dostupné, nejlépe ty, které momentálně rostou. Protože podnik nabízí sezonní produkci, může zde zákazník jednak zjistit jaké plodiny zrovna rostou a jednak se už předem těšit na to, co přijde do nabídky v následujících měsících. Bio zde se jedná jednak o ochranu životního prostředí a jednak o ochranu zdraví zákazníků, kteří dostávají potraviny bez škodlivé chemie. Ekologicky na tento princip myslí ve firmě ve všech částek výrobního procesu. Podnik třídí odpad, používá ekologické mycí prostředky, odebírá elektřinu z obnovitelných zdrojů a podobně. Zákazník tak při návštěvě Fér Café může mít pocit, že dělá něco pro sebe, i něco pro přírodu.

Jak dlouho působí firma na trhu?

Od srpna minulého roku.

Komu jsou výrobky firmy určeny?

Lidem, kteří chtějí za své peníze dostat kvalitu, myslí na svoje zdraví, chtějí konzumovat jídlo bez různých náhražek a éček a s ohledem na životní prostředí a pracovní podmínky lidí ve výrobě potravin.

Má společnost ve výrobním programu nějakou novinku?

Novinky většinou souvisí se sezónou. Nyní má například pampeliškovou domácí limonádu, kopřivovou limonádu a chystá domácí limonádu ze smrkových výhonků.

Jak obecně dochází k inovacím, co je pro ně inspirací?

Firma se snaží využít to, co právě příroda nabízí. Proč vozit jahody ze Španělska, když zrovna roste něco úžasného v jižních Čechách.

Adresa webových stránek: www.fercafe.net