Kampaň propagující novinku pivovaru s názvem Pardál – Jeden z nás získala stříbrnou Effii v kategorii A – potraviny a nápoje.


Soutěž Effie se od svého založení v roce 1968 v USA rozšířila na pět kontinentů světa. Dnes se tato soutěž pořádá ve třiceti zemích a stala se světovým ukazatelem efektivnosti reklamy. Organizátorem české Effie je Asociace komunikačních agentur.


„Pardál má u zákazníků velký úspěch a naše reklamní kampaň k němu určitě pomohla. Bez efektivní reklamy by se totiž nový produkt v segmentu výčepních piv, ve kterém panuje extrémně silná konkurence, prosadil jen obtížně,“ uvedla Pavlína Jandová, brand managerka značky Pardál.
Výčepní pivo značky Pardál bylo uvedeno na jihočeský trh v březnu a nyní se připravuje jeho celostátní distribuce.


Mezi zákazníky si Pardál našel během krátké doby mnoho příznivců a jeho prodej zatím překonává všechna očekávání. Reklamní kampaň Pardál – Jeden z nás se uskutečnila v několika vlnách od února především na území jižních Čech.


Hlavními nosiči byly inzeráty v regionálních a místních novinách, rádiové spoty a billboardy. Kampaň využívala i netradiční média – obecní rozhlasy, nástěnky a sololitové desky. Téměř revolučním prvkem kampaně bylo intenzivní zapojení spolutvůrců piva Pardál přímo do jednotlivých reklamních aktivit, například na pivní tácky, billboardy, inzeráty či spoty a jejich osobní účast na promoakcích.


„Na úspěchu kampaně Pardál – Jeden z nás mají samozřejmě velký podíl i tři stovky jihočeských pivařů, kteří pomáhali vlastnosti Pardála vyladit a potom pomáhali i s jeho propagací,“ řekl mluvčí Budějovického Budvaru Petr Samec.


Zlatou Effii v kategorii A získala kampaň Takové domácí žvýkání propagující žvýkačky Orbit.