„Prodej piva značky Pardál v březnu čtyřnásobně překonal plán prodeje, s nímž jsme počítali během prvního měsíce od uvedení na trh. Podařilo se nám oslovit zákazníky konkurenčních značek piva a zachovat si naše tradiční příznivce,“ uvedl Martin Horejš, vedoucí oddělení tuzemského prodeje Budějovického Budvaru. Přitom šlo stejně dobře na odbyt sudové i lahvové pivo. Kvůli tomu, že pivovar důsledně dodržuje výrobní postup a především dobu zrání piva, musel v březnu některé objednávky krátit. „Za to bychom se chtěli obchodním partnerům omluvit. Ve druhé půlce dubna už budeme schopni uspokojit všechny objednávky,“ řekl technolog pivovaru Aleš Dvořák.
Pivo Pardál se vaří z kvalitních přírodních surovin a vody získané z artéských studní. Pardál má chuť i další vlastnosti výrazně odlišné od dosavadních produktů z nabídky Budějovického Budvaru. Vyznačuje se zejména vyšší plností, hořkostí a tmavší – jantarovou – barvou.
Vývoj piva Pardál začal v srpnu 2005 a na podzim roku 2006 byli do projektu zapojeni i spotřebitelé. Ti se účastnili tří kol velkých ochutnávkových akcí. Několik stovek pivařů mělo možnost hodnotit chuť i další vlastnosti nového piva, které byly na základě jejich připomínek dále upravovány.