Loňský zájem českých spotřebitelů potvrdil obchodní potenciál tohoto alkoholického nápoje, který je zajímavou alternativou ke sladovým výrobkům, míchaným pivům nebo vinným střikům.

„Objem prodeje jsme loni zvýšili na dvojnásobek. Považujeme to za velký úspěch, neboť jsme do propagace značky vložili ve srovnání s konkurencí jen zlomek prostředků," řekl Zdeněk Filip, brand manažer značky Somersby z Budějovického Budvaru.

Za prodejním úspěchem stojí rozšíření sortimentu o ostružinovou příchuť, zavedení prodeje v sudech a také nárůst počtu prodejních míst.

„Letos očekáváme další dynamický nárůst prodeje Somersby. Značku podpoříme řadou aktivit v hudebních klubech a na letních festivalech. Pro venkovní akce máme připraven velký stan s kapacitou 300 lidí. Chceme zvyšovat i počet míst s čepovaným ciderem," dodává Zdeněk Filip.

V klubech po celé republice se budou letos konat „Somersby party" se špičkovými českými i zahraničními DJ´s. Nápoj bude partnerem květnového „Magnetic festivalu", jednoho z největších setkání příznivců elektronické hudby v České republice.

Somersby se stane i generálním partnerem soutěže Maturantka roku. „Tato celostátní soutěž krásy získává stále větší popularitu a také proto se její finále přesune z Českých Budějovic do Prahy," uzavírá Zdeněk Filip. Čepovaný Somersby se letos objeví na drum & bass festivalu Let It Roll Open Air 2015 i na mnoha dalších akcích.

Cidery jsou mírně perlivé a velmi osvěžující alkoholické nápoje. Vždy se podávají na ledu. V současné době jsou na českém trhu dostupné tři chuťové varianty: Apple Cider (jablečný), Pear Cider (hruškový) a Blackberry Cider (s příchutí ostružiny). Jablečný Somersby je ve vybraných provozovnách k dispozici i čepovaný. Do ostatních klubů, barů, restaurací i maloobchodních prodejen se dodává 
v lahvích nebo plechovkách 
o objemu 0,33l.