I tentokrát se jedná 
o titul z dílny patrona tohoto souboru – Jiřího Suchého. „Ještě donedávna měl Semafor tenhle titul na programu, a o to víc si tedy vážím toho, že nám jej Jiří Suchý věnoval, protože to navíc bylo 
v době, kdy se u nich tahle komedie ještě hrála. V pořadí je to vlastně už třiadvacátá hra, kterou od našeho pražského patrona máme, a mohu téměř s jistotou říci, že určitě ne poslední,“ tvrdí optimisticky principál kabaretu Eda Váňa, který se na scénáři podílí nejen vhodnými úpravami pro zdejší soubor, ale i písničkami. Pod těmi je podepsán jako autor textů a v posledních letech i hudby. A jak je publikum zvyklé, neošidil je ani 
o nadílku svých vtipných epigramových veršíků.

Absurdní prostředí ústavu pro hyperaktivní dívky a stejně absurdní příběh o ztracené dceři manželů Couvalových dává prostor řadě komediálních situací, dialogů, narážek, ale i tanečních a hudebních vstupů, které děj spolehlivě oživují. Režii Edy Váni doplňuje choreografie Pavly Nýdlové, která společně s Denisou Holečkovou, Petrou Doktorovou a novou tváří souboru Barborou Šanderovou hrají rozverné chovankyně ústavu, jemuž vládne chamtivý ředitel v podání Michala Kopeckého a přísná MUDr. Šímová ztvárněná Lenkou Kozákovou. Na scéně nechybí ani Eda Váňa jako Vilém Couval a Jiřina Váňová coby jeho žena Jelena. Opomenout nelze ani roli Michala Bosáka, který nejenže doprovází zpěváky na scéně jako klavírista Jack, ale zapojuje se i herecky.

Nápadité taneční a hudební scény rychlým spádem posouvají dějovou linku k rozuzlení, které je poněkud překvapivé, stejně jako nečekaný konec hry. Ta je totiž poněkud kratší, než bývá na tomto pódiu zvykem. Do léta bude ještě několik repríz , v červnu by měl přijet i Jiří Suchý.

HANKA HOSNEDLOVÁ
Autorka je publicistka