Jaký je předmět vašeho podnikání?
Hlavní činností je pekařská a cukrářská výroba.


Kdy byla firma založena a jak se od té doby změnila?
Pekařství provozujeme od roku 1991. Prodejny máme kromě Strakonic i v Písku, Vodňanech a Budějovicích, 
s čímž souvisí i nárůst počtu pracovníků a rozšíření činností. Kromě pekařství a cukrářství nabízíme hostinskou činnost a plněné bagety a sendviče vlastní výroby, a to opravdu s poctivým plněním.

Jak se vyvíjí trh ve vašem oboru?
Obecně trh v potravinářství prochází v posledních letech velmi těžkým obdobím. 
Z jedné strany navyšující se vstupní náklady surovin, energií a pohonných hmot a na straně druhé silný tlak ze strany obchodníků na co nejlevnější nákup našich výrobků. Naším dlouhodobým cílem je udržet kvalitu u pečiva zejména poctivými recepturami a náplněmi bez konzervantů. 
U chlebů je to výrobek výhradně z přírodního chlebového kvasu. Usilujeme o kvalitu v širokém sortimentu. Toto se nám zatím daří a věřím, že bude i do budoucna.
I proto jsme ke konci loňského roku zahájili reklamní kampaň s mottem „Láska na první kousnutí" doplněná fotografiemi našich výrobků. Cílem sloganu je přimět spotřebitele k zamyšlení nad tím, co konzumuje, neboť právě
v poslední době dochází u pečiva k praktikám, které náš konzument historicky neznal. Mám na mysli zejména výměnu tradičních náplní za nejrůznější náhrady či rozmrazované a dopékané pekařské výrobky. Pro okamžitou spotřebu ten rozdíl není až tak markantní, ale vzhledem k tomu, že český spotřebitel nakupuje pečivo převážně ke spotřebě až na druhý den, tam je poctivá receptura tím hlavním, co ovlivňuje vlastnosti výrobku.

Nabízíte nějakou novinku?
V průběhu roku s výjimkou předvelikonočního a předvánočního období, kdy na zkoušky nemáme prostor, pracujeme na vývoji nových produktů. Následně probíhají ochutnávky v našich obchodech a názory spotřebitele jsou rozhodující pro zařazení novinky do výroby. Zavedli jsme například nopalový chléb a pečivo. Tyto výjimečné výrobky si rychle získaly spotřebitele.