Provoz v neděli nebyl příliš hustý, ale pro některé pasažéry bylo nové nádraží překvapením. „To chce čas, lidi si zvyknou,“ poznamenal řidič autobusu Jiří Pexa, který na nové nádraží přijel mezi prvními. „Je mnohem větší, než bylo to původní,“ pochvaloval si prostory. „Bojím se jenom, že v zimě tu bude ratejna, strašně tady fouká,“ dodal Pexa.
Stanovišť je na novém nádraží o osm více než na původním, tedy třicet dva. Všude je zakázáno kouřit a celý prostor navíc snímá dvacítka kamer.
A jak se líbí nové nádraží lidem? „Zatím nevím. Jako brigádníci jsme stavěli to původní nádraží,“ vzpomínal Miroslav Vejvoda. „Ale vlastně se mi líbí. Bál jsem se, že ve vjezdu je to úzké a že se tam autobus nevytočí, ale přesvědčil jsem se, že je to dobré. Myslím, že je to rarita v celé Evropě,“ dodal po chvíli přemýšlení. To, že je tato stavba evropsky ojedinělá, zdůraznil i při slavnostním otevření primátor města Juraj Thoma. „Nádraží na střeše mají snad jen v Lyonu, Amsterodamu,“ vyjmenovával. „Kam se na nás hrabe Praha se svou Florencí,“ zdůraznil Thoma.
„To jsem nečekal, je opravdu velké,“ byl překvapený mechanik ČSAD Jihotrans Pavel Vorlíček, když poprvé nádraží spatřil. „Viděl jsem, jak probíhala stavba, protože jsme tu občas pomáhali. Výsledek je fakt paráda,“ řekl.