Značka Škoda přesídlila do nových prostor. Jaká jsou ta jejich nej?
Největší, nejmodernější, doufám, že bude autosalon i nejnavštěvovanější a tím pádem i nejúspěšnější.

K tomu je třeba držet služby na patřičné úrovni. Co je vůbec dneska chápáno v autosalonech jako standard péče o zákazníka?
To se strašně rychle mění. Co bylo ještě před pár lety vnímáno jako nadstandardní péče, je dnes normální. Cokoli zítra vymyslíme, to zákazník v krátké době akceptuje.

Můžete být konkrétní? Čím lze dnes příjemně překvapit?
Když už klient musí přivézt auto do servisu, třeba jen kvůli údržbě, chce se cítit dobře. Je tedy snaha, aby u nás čas vůbec nemusel trávit, proto nabízíme odvoz, kam chce, nebo zapůjčení náhradního vozu. Když počkat chce, tak v nové čekací zóně, kde se občerství, může se dívat na televizi nebo se připojit na internet.

Dá se podobně zacházet i se samotnými auty?
Samozřejmě chceme v co nejkratší době a co nejvyšší kvalitě provést údržbu či opravy. Budeme ale zajišťovat v našem Beauty centru i naleštění a navonění aut, aby zákazník odjel v plné parádě.

To všechno ale klade nároky na kvalitu zaměstnanců.
Najít ty dobré na trhu práce není jednoduché, ale musí se to podařit, bez kvalitních zaměstnanců se nedá odvést kvalitní práce.

I vy jste před pár lety patřil mezi ty řadové. Vzpomenete si z tehdejších začátků na něco, co zní dnes až neuvěřitelně?
Porsche v Budějovicích začínalo v objektu, který jsme sdíleli s autoškolou. Dnes by bylo, řekněme, velice neobvyklé, aby se její žáci o přestávkách procházeli a občerstvovali mezi vystavenými vozy. Tenkrát byla ale naším showroomem prakticky chodba autoškoly.