Výzva Blueberry neziskovkám, která je společně s projektem 10 let, 10 fuckupů, 10 ponaučení, součástí celoročních oslav 10. narozenin Blueberry, byla spuštěna 9. dubna. Neziskové organizace, které chtějí získat zdarma vývoj mobilní aplikace v hodnotě 1 milionu korun, mohou přihlásit svůj projekt do 15. května 2019.

Blueberry věnuje 1 milion korun na vývoj mobilní aplikace vybrané neziskové organizaci.Zdroj: BlueberryVítězná nezisková organizace bude vybrána v rámci čtyřkolového hlasování. O vítězi postupně rozhodne odborná porota, široká veřejnost, Blueberráci a partneři výzvy, a konečné slovo budou mít samotní vývojáři, kteří aplikaci vytvoří. Při výběru bude především kladen důraz na smysluplnost projektu a jeho potenciálu nejen pro samotnou neziskovou organizaci, ale i pro ty, kterým dennodenně pomáhá.

„Blueberry i já máme dlouhodobě blízko k neziskovému sektoru. Já především ze své role Google trenéra pro NGO sektor, Blueberry ze své podstaty. Historicky jsme prostřednictvím svých interních i externích aktivit podpořili spoustu neziskových organizací, a proto mně obdarování neziskové organizace vývojem mobilní aplikace v rámci oslav 10. narozenin přijde jako přirozené vyústění našich dosavadních činností.” říká Karel Pařízek, CMO Blueberry a dodává „Nejsme první a doufám, že ani poslední agentura, která se pro tuto formu oslavy rozhodla. Jsem rád, že společně se mnou mají velkou vnitřní motivaci pomoci druhým všichni z Blueberry.”

Do Blueberry neziskovkám mohou neziskové organizace posílat jak návrhy na úplně novou mobilní aplikaci, tak existující aplikaci, kterou potřebují pomoci dokončit. Poté, co bude 10. června vybrán vítěz, se vývoje ujmou vývojáři z Blueberry. Samotná tvorba aplikace se časově bude odvíjet od její náročnosti.

Partnery projektu jsou program Techsoup Česká republika, který rozvíjí technologické kapacity neziskových organizací, a Nadace Neziskovky.cz, která vzdělává neziskové organizace a propojuje občanskou společnost s veřejností. Blueberry designuje a vyvíjí mobilní a webové aplikace, webové stránky a dodává komplexní servis digitálního marketingu. Mezi její klienty patří Metrostav, Neoris, Allianz, Českomoravský beton, Nestlé, ŠKODA AUTO a řada dalších významných firem.

Bližší informace jsou k dispozici na oficiálních webových stránkách ngo.blueberry.io či na Facebooku Blueberry www.facebook.com/Blueberry.cz

Pavla Umlaufová, PR and Brand Manager