Rada města na svém jednání 26. června jednomyslně, stejně jako hodnotící komise, schválila výsledek a pořadí účastníků koncesního řízení pod názvem Adventní trhy v Českých Budějovicích 2023 - 2027. „Vybraným dodavatelem je ART 4 PROMOTION, s.r.o. Město, coby objednatel, poskytne ročně pořadateli 2 800 000 korun bez DPH. Kritérií pro výběr bylo několik, a nebyla to jen cena. Členové komise se více zaměřili například na výtvarné pojetí trhů a koncepci uspořádání, kulturní program, inovativní prvek, komunikační kampaň, technické zabezpečení i skladbu prodejního sortimentu,“ uvedla náměstkyně primátorky Zuzana Kudláčková.

Advent je doba čekání na Štědrý den, provázená různými zvyky a tradicemi. „Lidé tuto dobu prožívají radostně a mnozí ji považují za tu vůbec nejhezčí v celém roce. A jak všichni dobře víme, právě adventní trhy jsou vyhledávaným místem pro setkávání, na které v každodenním shonu nezbývá čas. Českobudějovické náměstí v posledních letech svým adventním trhem lákalo nejen domácí návštěvníky, ale i zahraniční turisty. Proto jsem ráda, že máme vybraného dodavatele a teď už se můžeme pozvolna začínat těšit, “ dodává primátorka Dagmar Škodová Parmová.

Konec uzavírky v Dobrovodské ulici v Českých Budějovicích. V pondělí 26. června 2023 dopoledne využili chodník u silnice, který fungoval už s předstihem, třeba žáci dobrovodské základky.
Dobrovodská otevřela, skoro po dvou letech nabízí i nový chodník

Společnost ART 4 PROMOTION zachová oblíbené atrakce a slibuje i novinky. „Jsme moc rádi, že se nám podařilo obhájit koncesi,“ zdůraznila pro Deník Lenka Střítecká, jednatelka ART 4 PROMOTION, k výsledku řízení. Doplnila, že přišli s koncepcí, která navazuje na úspěšný model trhů pořádaných společností od roku 2017. „Přicházíme i s novinkami a inovacemi v pojetí a uchopení programu,“ připojila Lenka Střítecká s tím, že oblíbené atrakce - kluziště, altán nebo zvonička - zůstanou a při pořádání trhů se na nich bude stavět dál. Novinky přijdou například ohledně prodejních stánků nebo kulturního programu.