Podle celkového odhadu pořadatelů přišlo během adventní doby na koncerty a další kulturní akce na českobudějovické náměstí více než 60 tisíc návštěvníků. „Neexistuje sice žádný mechanismus, jakým spočítat návštěvníky, jde pouze o hrubý odhad daný naší zkušeností získanou za roky pořádání kulturních akcí. Těch letos dorazilo opět o trochu víc. Důvodem je nejen o kousek zajímavější program, ale i výrazně příznivější počasí," říká David Kovařík z produkční agentury Chilli Production. Nebývale teplý prosinec také umožnil divákům pobýt na českobudějovickém náměstí delší dobu.

Mamince dvou malých dětí, Michaele Kopsové z Českých Budějovic se z adventních pořadů nejvíc líbila Mikulášská nadílka v Malém divadle. „Byli jsme se podívat i na trzích, byly moc hezké, malá se svezla na konících, tak jsem ráda, že se tam aspoň nějaké řemeslo vyskytlo," zhodnotila Michaela Kopsová.

Tradičně nejvíce lidí dorazilo na přílet anděla a rozsvícení vánočního stromu na českobudějovickém náměstí. Několikatisícové návštěvy měly i sobotní koncerty českých hvězd – Kamila Střihavky, Debbi, Michala Hrůzy a Petra Kotvalda, které v součtu sledovalo zhruba 10 000 posluchačů. Z divácky úspěšných akcí vyčnívá také vystoupení Petra Spáleného, Pavla Žalmana Lohonky a další z koncertů např. Budvarky, Swingového orchestru Václava Hlaváče, Rangers i pásmo nejúspěšnějších televizních formací populární Šlágr TV.
Advent si pochvalovaly i stovky lidí na Facebooku. „Reakce návštěvníků jsou vesměs pozitivní, vyloženě negativní reakci jsme nezaznamenali," potvrdil David Kovařík.

Jak dále dodal, v příštím roce se chtějí více zaměřit na program pro děti, který byl letos velmi dobře přijat. „Zapojit bychom chtěli i duchovní program, jako je půlnoční mše," dodal David Kovařík s tím, že jednou z výzev je i větší zaměření na jihočeské gastro speciality.