„Tímto produktem po mnoha letech znovu vstupujeme do tržního segmentu čepovaných jedenáctek. Věříme, že navážeme na úspěšný prodej výčepního piva Pardál a plně využijeme i potenciál nové značky Pardál Echt, kterou jsme uvedli na trh letos v červnu. Na trhu čepovaných jedenáctek chceme získat významnou pozici,“ řekla brand manažerka značky Pardál z Budějovického Budvaru Alena Mazancová.
Prodej nové jedenáctky provázejí vysoká očekávání, která se zatím naplňují.
Prodej v lahvích se vyvíjí podle očekávání. „Celkový prodej Pardálu Echt by v letošním roce měl dosáhnout výše čtyřiceti tisíc hektolitrů,“ odhadl vedoucí regionálních prodejů Budějovického Budvaru David Kudláček.
Čepovanou jedenáctku uvítali v nabídce i její konzumenti. „Pardál Echt mi docela chutná, rozhodně budou chvíle, kdy si ho v hospodě rád dám. Klasický Pardál jsem si neoblíbil, je totiž dost slabý a nemá tu správnou chuť. Jedenáctka je už o něčem jiném,“ řekl dvaadvacetiletý student Petr Krátký z Českých Budějovic.
Vývoj Pardálu Echt byl zahájen v roce 2008 především jako odpověď na sílící poptávku po silnějším pivu Pardál. Na jeho vývoji se, stejně jako u klasického Pardálu, podíleli samotní pivaři a spotřebitelé.
Tadeáš Nový