Například v příjezdové hale, která už slouží přibližně rok, se chystá podle Nely Eberl Friebové, tiskové mluvčí SŽ, renovace podlahy. Dojde k obnově povrchu litého terazza, což je umělý kámen vyráběný z kamenné či mramorové drtě, smíchané s betonovým pojivem. „Zvýšená zátěž cestujících koncentrovaných celý jeden rok pouze v této hale a pokračující stavební práce způsobily částečné opotřebení povrchu,“ vysvětluje tisková mluvčí SŽ. Chystanou úpravou tak dojde k vizuálnímu sjednocení podlahy příjezdové haly s nově otevřenou odjezdovou halou. Práce potrvají 10 dní, v termínu 12. – 21. března 2024 je proto potřeba počítat s uzavřením příjezdových prostor. Cestujícím zůstane k průchodu hlavní (odbavovací) hala.

Pracovat se bude i v severní pasáži, kde byl vytvořen v rámci rekonstrukce nový vstup do nádraží od Lannovy třídy. Chystají se poslední úpravy komerčních obchodních jednotek pro potřeby jednotlivých nájemců. Průchod pasáží proto bude 2. – 16. dubna uzavřen. „Poté předpokládáme postupné otevření komerčních prostor,“ doplnila Nela Eberl Friebová.

Současné nádraží zahájilo provoz v roce 1908, velká rekonstrukce, která byla letos ukončena, byla největším zásahem do objektu od oprav po bombardování na konci druhé světové války.