Odbor dopravy a silničního hospodářství českobudějovického magistrátu stanovil přechodnou úpravu provozu v ulicích U Staré trati, U Voříškova dvora a Vltavské nábřeží (u Lannovy loděnice). Kvůli pohybu těžké stavební techniky u řeky Vltavy. Technika v místě pracuje na opevnění svahů plavební dráhy. Práce jsou v gesci Povodí Vltavy, státního podniku.

Bagry a náklaďáky pracují na obou březích řeky na hranici města. Celkem nechá Povodí Vltavy vylepšit tři úseky. Podle Hugo Roldána, tiskového mluvčího Povodí Vltavy, se nyní pracuje na úsecích poblíž Voříškova dvora (pravý břeh Vltavy, zhruba 800 metrů) a pod a nad Novým mostem na Strakonické ulici (levý břeh Vltavy, přibližně 1290 metrů). Na příští rok pak zbývá levobřežní lokalita v délce asi 800 metrů, která se nachází u vývaziště Lannovy loděnice. „Tato lokalita se bude realizovat v první čtvrtině příštího roku,“ uvedl již dříve pro Deník Hugo Roldán.

Pětatřicet nejmodernějších trolejbusů Škoda 33Tr převezme budějovický dopravní podnik. Jde o jeho největší historickou investici ve výši téměř 700 milionů korun. Cestujícím trolejbusy zajistí ekologičtější a pohodlnější jízdu.
Nové trolejbusy za 700 milionů objedou i nehodu a zvládnou kus cesty bez trolejí

Povodí si zadalo opevnění břehů kamenným záhozem, popřípadě snížení sklonů stávajících břehů. Stavební úpravy mají zamezit neustálému porušování břehů vlivem plavby, vysokých průtoků a ledových ker. V místech, kde jsou erozní vlivy méně významné, dojde ke snížení sklonů stávajících břehů. V nejvíce dotčených místech, bude proveden kamenný zához z materiálu, který je na stavbu dovážen. Ostatní vhodný materiál, jako například zemina, ornice a štěrk, nacházející se v současné době na březích, bude následně použit na rekultivaci dotčeného území. „Cyklisty a chodce prosíme o pochopení, dodržování dopravního značení a o zvýšenou pozornost v této frekventované lokalitě,“ dodala tisková mluvčí magistrátu Jitka Welzlová.