„Byl jsem tam asi po roce. Přišel jsem zhruba v jednu hodinu a odcházel až po čtvrté. Nechápu, proč by se lidé nemohli objednávat na evidenci pomocí internetu,“ rozčiloval se včera jeden z mnoha čekatelů Ladislav Šárka. „Zajistil bych si termín na druhou hodinu a přišel. Způsob, jaký tam funguje dneska, vytváří živnou půdu pro kšeftmany a normální člověk tam zůstane půl dne,“ dodává Šárka rozhořčeně.
„Seděl jsem na evidenci dvě a půl hodiny, za okýnky neustále seděly jen dvě ženské. Nechápu, jak si magistrát může změny pochvalovat, tohle je příšerné. Úředníků je všude hrozně moc, ale jejich práce moc vidět není,“ reagoval na problematiku úřadu další z šoférů Mojmír Plez.
Magistrát města si však problémy uvědomuje a hodlá je řešit. „Budeme s tím muset něco udělat. Sedneme si nad daný problém s tajemníkem a s vedoucím odboru a najdeme ten nejlepší model,“ upozornila včera náměstkyně primátora Ivana Popelová s tím, že radnice požádá specializovanou firmu, která městu pomůže. „Určitě by bylo nejlepší řešení, kdybychom zvolili nějaké jednoduché objednávky. To je čistý model a spravedlivý k úplně všem,“ naznačila Popelová a dodala, že město se také chce inspirovat u svých statutárních „kolegů“.