Přímo za lidmi bažícími po novém účesu či barvě vyráží do jejich bydliště. Limituje ji jen vzdálenost cca 20 kilometrů. Potřebné kadeřnické náčiní má úhledně srovnané ve dvou kufrech, pokud si zákazník přeje i změnu barvy, přibalí i třetí zavadlo.

Idea přišla dříve než pandemie

Myšlenka samotná ji napadla asi před pěti lety. „Vůbec to není důsledek pandemie, přemýšlím o tom dlouhodobě a nyní přišel pravý čas k realizaci,“ zmínila Pavla úvodem. Službu jako takovou podle jejích slov oceňují všechny věkové kategorie. „Od mladých lidí přes starší ročníky, stříhám i celé rodiny, nejvíce asi pět lidí po sobě,“ popsala devětadvacetiletá frizérka.

Často na ní lidé čekají po práci, vybírají si čas, který se jim hodí. Ona sama si tam může také plánovat vše dopředu, nemá pevnou pracovní dobu, což je ideální pro obě strany. „Jediné, co nelze realizovat v domácích podmínkách, je trvalá. Sušák s sebou nevozím. Jinak zvládnu všechno,“ vysvětlila Pavla Hrzánová.

Nezastaví se

O službu je podle ní i bez velkého marketingu zájem. „I když se klasická kadeřnictví otevřely, poptávka je veliká. Telefony zvoní. Mám, co dělat, abych vše vtěsnala do diáře, někdy končím i ve večerních hodinách,“ přiblížila.

Před samotnou procedurou je samozřejmostí aktuální test na covid-19. „Pokud by nebyl zákazník připraven, vozím s sebou i vlastní antigenní testy,“ zmínila Pavla. Ceny jsou srovnatelné s běžnou konkurencí, člověk připlácí jen na mobilitu. „V té je zahrnuta doprava, opotřebení vozidla, sterilizace a dezinfekce, která je nutná po každém použití,“ shrnula kadeřnice.

Stačí minimální prostor

Práce ji naplňuje. „Moc mě to baví, nejdál jsem byla asi v Heřmaničkách,“ podotkla. Navíc zcela respektuje soukromí klientů, nedělá žádné galerie a sází na ústní reklamu a spokojenost.

K práci ji stačí prostor 1,5 na 1,5 metrů a obyčejná židle, místo si pokryje podložkou, potřebuje jen zásuvku na fén a sama si po sobě i uklidí. Stříhá i na sucho, s pomocí zvlhčovače.

Více o službě se dozvíte na webu.