Nese název DOODPADU aneb Co do kanalizace nepatří a určen je žákům základních a středních škol. Podle Jiřího Heřmana, předsedy představenstva společnosti ČEVAK, má projekt smysl už proto, že vyhozením či vylitím něčeho do záchodu nebo dřezu problémy nekončí, ale začínají.

„S ochranou přírody a vody, která je její součástí, musí každý začít sám u sebe. Projekt DOODPADU snad pomůže tomu, že nám tato problematika nebude lhostejná," řekl Jiří Heřman.

Děti na prvním stupni základních škol se v rámci projektu, který startuje u příležitosti blížícího se Světového dne vody, při výukových hodinách dozvědí, co se stane s odpadní vodou, než se vrátí opět do přírody. Učit se budou hravou formou, a to pomocí pracovních listů, jimiž je provede postavička kocoura Agiho. Podobu tohoto symbolu kampaně si vybraly děti.

Pro studenty středních škol je připravena soutěž na téma Co do kanalizace nepatří aneb To fakt nevyčistíš. Úkolem studentů je seznámit vybranou cílovou skupinu s tím, co nepatří do kanalizace. Mohou si přitom zvolit různé prostředky, a sice reklamní spoty, plakáty nebo krátká videa. Odměnou těm nejlepším bude finanční pomoc při zajišťování maturitního plesu.

Tisková konference společnosti Čevak.