Školáky potěší nové kolekce školních batohů a příslušenství nebo vylepšená plastelína, která zaujme zářivě jasnými barevnými odstíny. Ohlasu by se mohla dočkat i speciální rýsovací souprava určená levákům. Zrcadlovým otočením číslic na pravítku se docílilo požadovaného efektu a nové soupravy tak levákům usnadní práci.

Zkrátka nezůstal ani kancelářský sortiment, ten byl obohacen o nové a zdokonalené popisovače a markery s prodlouženou funkčností. „Použitím nových a kvalitnějších obalových materiálů na popisovačích jsme tak zvýšili odolnost proti zasychání,“ podotýká na adresu nových popisovačů dlouholetý zaměstnanec firmy Michal Vosátka a dodává, že na cenách výrobků by se vylepšení nemělo nijak výrazně odrazit.

Umělci a výtvarníci si zřejmě budou pochvalovat krakelovací laky pro dosažení starého popraskaného vzhledu dekorovaných předmětů nebo novou speciální míchací tužku Blender, díky které můžete smíchat barvy a dosáhnout požadovaného lesklého efektu. Tužka Blender se určitě bude hodit jako doplněk k řadě uměleckých pastelek POLYCOLOR. Její princip bude podobný jako roztírání barev vodou.

Lahůdkou pro všechny příznivce luštění bude speciální grafitivo-pryžová tužka Sudoku, jejíž cena by se měla pohybovat okolo desti korun. „Z jedné strany tužka, z druhé strany pryž, obojí se bude moci hrotit pomocí ořezávátka. Opět jsme použili velmi kvalitní materiály, speciální pryž je odolná proti zatvrdnutí a stárnutí, tudíž jí budete moci používat stejně tak dlouho jako tužku,“ připojuje vysvětlení k novince Vosátka.
Většina výrobků je v současné době v prodeji, koupit je můžete v originálních prodejnách Koh-i-noor Hardtmuth, ale k dostání jsou i v klasických papírnictvích.

A kde bere firma inspiraci pro své výrobky? „S nápadem může přijít samozřejmě kdokoli, od řádových pracovníků po školené odborníky. Nápadem se poté zabývá speciální výrobková rada, která nápad posoudí, popřípadě vyzkouší. Pokud je nový výrobek schválen, je zahájena výroba. Inspiraci bereme také mezi výtvarníky a umělci, zjišťujeme jejich potřeby a co by si ještě přáli zlepšit nebo zdokonalit,“ komentuje Vosátka a zároveň doplňuje, „Jak byl výrobek úspěšný a jak se na trhu uchytil, ale nemůžeme posoudit hned. U klasického sortimentu to zpravidla bývá kolem jednoho roku, u uměleckého sortimentu pak můžeme posoudit po dvou až třech letech.

Lenka Metelcová