Úřední hodiny Magistrátu města České Budějovice:

Pondělí 8 – 13 hodin
Středa 12 – 17 hodin

V ostatní dny je úřad pro veřejnost uzavřen. Občané předem objednaní prostřednictvím elektronického rezervačního systému budou obslouženi i mimo nově stanovené úřední hodiny v souladu s potvrzenou objednávkou.

Bez omezení je zachován provoz Městského informačního centra a podatelny pro příjem písemných dokumentů (vchod č. 3 budovy historické radnice na náměstí Přemysla Otakara II. a v Kněžské ulici č.19.)

Pondělí a středa 8 – 17 hodin
Úterý a čtvrtek 7 – 15 hodin
Pátek 7 – 14.30 hodin

Vzhledem k nařízením vlády, byla na tyto hodiny upravena také možnost objednání prostřednictvím internetu, a to maximálně 14 dní předem.

Vláda ČR úřadům uložila, aby omezily činnost a chod zajišťovaly co nejmenším počtem zaměstnanců a snížily osobní kontakt zaměstnanců s veřejností pouze na nezbytně nutnou dobu. Upřednostňován je zejména písemný, elektronický či telefonický kontakt.

„Žádáme občany, aby zvážili nutnost osobních návštěv v budovách magistrátu a omezili tak riziko šíření nákazy COVID-19. Obslouženi budou pouze klienti objednaní přes elektronický rezervační systém. Dále apelujeme na striktní dodržování veškerých přijatých hygienických opatření, tedy dvoumetrových rozestupů, ochranu dýchacích cest a používání dezinfekcí, které jsou k dispozici u všech vchodů do budov magistrátu. Děkujeme za pochopení,“ uvedl tajemník magistrátu města Zdeněk Řeřábek.