„V současné chvíli probíhá vyhodnocování testu služeb mobilních obslužných míst na pobočkách České pošty (ČP), které měly v loňském roce projít optimalizací. K vyhodnocení by mělo dojít během nejbližších dní,“ řekla včera Deníku tisková mluvčí ČP Marta Selicharová.

„Nešlo totiž pouze o představení výhod servisu mobilních obslužných míst našim zákazníkům, protože záměr pošty měnit formu obsluhy totiž vyšel najevo dříve, než mohla uskutečnit informační kampaň. Ale šlo nám především o zmapování reálných potřeb obyvatel zmíněných míst,“ dodala mluvčí.

České pošty svým plánem chtěli také zjistit, jak budou zákazníci reagovat na řadu nabízených služeb.

„Nejpodstatnějším bylo ověření zájmu o různé finanční operace. Nyní je tedy předčasné hovořit o tom, jaký osud budou mít již zmíněné pobočky,“ uzavřela Selicharová.

Na druhé straně starostové dotčených obcí v těchto dnech právě čekají na verdikty Českých pošt, jak včera informoval Českobudějovický deník.