Nechce ji vést konfrontačně, ale ukázat lidem, co a jak hodlá ve městě měnit.

Městu podle lídra kandidátky Martina Kuby chybí dlouhodobá koncepce. „Politika se tu většinou dělá maximálně na čtyři roky, aniž by politici přemýšleli, jak má naše město vypadat třeba za dvacet let. Řada věcí se také zavádí metodou pokus omyl,“ míní.

„Obvykle se před volbami hodně naslibuje a na konci volebního období zjistíte, že se příliš nezměnilo a neví se, kdo za to může. Změny jsou nekoncepční. Nechceme jen před volbami říkat, co by se mělo udělat, co v koalici podpoříme, ale co, kdy a jak zavedeme, pokud budeme součástí vedení města na významných pozicích,“ vysvětluje Martin Kuba.

Jak by Budějovice měly vypadat v budoucnu a jak toho lze dosáhnout, bude budějovická ODS postupně odkrývat v právě startující kampani. Její součástí je i interaktivní web www.takovebudejovicechceme.cz, kde se budou v příštích týdnech odemykat jednotlivé kapitoly programu.

„Důležitý je například program pro seniory, tato věková skupina je ve městě dlouhodobě zanedbávaná a Budějovice jim dost dluží,“ je přesvědčen kandidát ODS na post primátora. Mimo to hodlá spolu s kolegy klást důraz na kvalitu škol, příležitosti pro mladé, chytré řízení nejen dopravy, bezpečnost, ale i volnočasové možnosti. „Pro různé oblasti života v Českých Budějovicích máme konkrétní řešení,“ zdůrazňuje Martin Kuba.

Volební webová stránka strany kromě těchto vizí nabízí i pohled na transparentní účet kampaně. „Veškeré náklady na volební kampaň hradíme výhradně z vlastních zdrojů. Jde o příspěvky našich kandidátů a od sponzorů. Každý do kampaně vkládá své osobní vydělané a zdaněné peníze, já například z prodeje nemovitosti,“ doplňuje lídr ODS.

Na kandidátce budějovické ODS nechybí nové tváře, velké zastoupení tu mají i nestraníci.