U Kočína se opravovalo 490 metrů silnice za 3,6 milionu korun. Podle Petra Broma se dělala ložná i obrusná vrstva vozovky a nová komunikace tak má mít delší životnost než úsek u Zvěrkovic. Tam se v délce 966 metrů měnila hlavně obrusná vrstva. Podle Petra Broma je totiž připraven projekt na kompletní rekonstrukci silnice mezi Týnem nad Vltavou a Temelínem, ale čeká se na rozhodné slovo o dostavbě Temelína. Proto se v daném úseku zajišťují jen lokální opravy. Komunikace u Zvěrkovic ale byla v téměř havarijním stavu a běžná údržba by vyšla dráže než zmíněná plošná obnova povrchu vozovky v celé její šíři.

Silničáři plánovali obě uvedené akce už vloni, ale z kapacitních důvodů je nebylo možné udělat. Na úseku mezi Českými Budějovicemi a Týnem nad Vltavou, na trase dlouhé 35 kilometrů, tak už nyní zbývají k opravě jen dva horší úseky.

Na Českobudějovicku se v současnosti opravuje ze silnic nižších tříd ještě spojnice mezi Kvítkovicemi a Čakovem a do 14 dnů by měly začít práce na vylepšení komunikace mezi Dvorcem a Třebčí. Chystají se i opravy několika úseků na trase Ledenice Římov Holkov.