Řeč je o budějovickém pivu, jehož chuť si vyladili sami konzumenti. Pověst lidového piva teď budou mimo jiné šířit po celé zemi i ti pivaři, kteří zlatavý mok testovali v okamžiku jeho zrodu.

„Pardál bude všude tam, kde zákazníci tráví chvíle odpočinku či dovolenou a kde se baví s přáteli – tedy na místech, kam Pardál patří. Na neočekávaných stanovištích, většinou přímo v přírodě, mohou turisté narazit na příjemné občerstvení v podobě stánků s vychlazeným čepovaným nebo lahvovým pivem,“ říká k akci nazvané PARDÁLéto brand manažerka značky Pardál Alena Mazancová.

Podle ní nebude ničím výjimečným, když lidé narazí na pivní občerstvovnu třeba na břehu řeky či rybníka.

Výletníci budou mít šanci občerstvit se na hradech, zámcích anebo rozhlednách, cyklisté mohou na pivní zastávku narazit přímo na cyklotrasách. Pardál poteče například u Máchova jezera, na Lipně nebo v Babiččině údolí.

Některé stánky navíc nabídnou možnost setkat se s těmi, kteří mají chuť piva tak trochu na svědomí. Ti, kdo se účastnili několika kol řízených degustací a připomínkovali chuť, hořkost, barvu a další vlastnosti piva, zapojili se do reklamních kampaní, budou také součástí PARDÁLéta.

„Jejich zážitky z testování piva jsou jedinečné a velmi zábavné,“ podotýká Mazancová.