"Dneska se sešlo 40 žen, které se zajímaly o téma osobní a firemní značky a jak si založit a rozvíjet e-shop. Jsou tu začínající i zkušené podnikatelky. Často rozjíždí svou podnikatelskou kariéru i maminky na mateřské," řekla ředitelka regionální kanceláře Czechnivestu Radka Rejnochová. Podobné akce pro podnikatele v sukních pořádají dvakrát ročně

Ženy si vyslechly rady úspěšné podnikatelky a živelné ženy Petry Plemlové z Tábora, která se svou firmou Unodesign šije a prodává dětské oblečení a originální látky. Ji před lety přivedla k podnikání zoufalá rodinná situace, kdy zůstala se čtyřmi dětmi bez prostředků. Začínajícím podnikatelkám prozradila řadu praktických fíglů, které je při rozjezdu užitečné znát. Koučka a odbornice na marketing Hana Holinka Lexová dámám přiblížila, jak objevit a využít své talenty a budovat díky nim osobní a firemní značku. "Mluvily jsme o tom, jak se neztratit z pohledu firemního, tedy jak pracovat na své značce. A zároveň jak se neztratit ani z pohledu osobního, tedy sama v sobě a v životě. Oboje je totiž provázané. Dámy si vyzkoušely objevit a také i odprezentovat své poklady, silné stránky. Sdílet své přednosti není vždy snadné. Sebevědomí je potřeba kypřit stále," řekla Hana Holinka Lexová po skončení teoretické i praktické části své přednášky.

„ Moc se mi líbil styl Petry Plemlové. To, že překonala ve svém podnikání spoustu věcí, které jí nevycházely, a uspěla. To je velmi inspirativní pro spoustu žen. Líbila se mi uvolněná atmosféra workshopu a příležitost se zamyslet nad některým věcmi, možnost se setkat. Školím leadership a osobnostní rozvoj a v dohledné době nás čeká rozjezd e-shopu na našich webových stránkách, takže jsem přišla načerpat rady a inspiraci,“ shrnula jedna z účastnic dopoledne určeného pro ženy Olga Šestáková.