Společnost dm tak startuje novou etapu modernizace prodejen. Její součástí je rozdělení prodejny do sortimentních čtvrtí, které zákazníky inspirují a usnadňují jim orientaci v prodejně, a výrazný příklon k využívání recyklovaného materiálu.

První českou prodejnu otevřela dm drogerie markt v Sokolské ulici v Budějovicích před třiceti lety. Na svou dobu nabízela bohatý sortiment a reagovala na moderní trendy v maloobchodě. Na počátky budějovické prodejny dm vzpomíná její poslední vedoucí Helena Bajdáková. „Třicet let je opravdu dlouhá doba. Na začátku jsme pracovali jen s papírovými dodacími listy, tužkou a MDE strojkem na pořizování objednávek. Poté přišly počítače, a ty už teď nahradily smartphony, které můžeme mít celou dobu u sebe,“ popisuje.

Nová fasáda a sortiment rozdělený do čtvrtí

Ke 30. narozeninám se prodejna v Budějovicích dočká nové adresy a modernizovaného vzhledu, který postupně přejímají i prodejny dm v dalších městech. Zákazníkům se otevřela 30. listopadu ve Strakonické ulici. Jako první prodejna v Česku bude mít fasádu v novém designu včetně světelného boxu na pozadí gradientu.V novém Retail parku Strakonická představí dm vylepšený design fasády i vnitřního uspořádání. Společnost dm tak startuje novou etapu modernizace prodejen. Zdroj: dm drogerie marktV novém Retail parku Strakonická představí dm vylepšený design fasády i vnitřního uspořádání. Společnost dm tak startuje novou etapu modernizace prodejen. Zdroj: dm drogerie marktZdroj: Deník/VLP Externista

Vylepšením projde také vnitřní část prodejny. Zákazníci zde najdou Beauty čtvrť s Beauty pointem, u kterého se mohou zastavovat a inspirovat se kosmetickými novinkami. Beauty čtvrť přitom zahrnuje stěžejní sortiment dekorativní kosmetiky, vůní, péče o pleť a přírodní kosmetiky.

Pár byl nalezen ve čtvrtek 30. listopadu večer.
Dva mrtví před domem na Budějovicku. Podle policie další nebezpečí nehrozí

Nové členění interiéru na čtvrti podle zaměření sortimentu je jedním z hlavních prvků designové proměny dm. „Každá z jednotlivých částí prodejny postupně získá vlastní vizuálně odlišnou identitu. Zákazníkům tak usnadníme orientaci a nabídneme jim novou zkušenost z nakupování v dm. Příjemnou atmosféru, která vybízí k setrvání, pocítí zákazník již při vstupu do prodejny a neopustí ho ani při brouzdání širokými uličkami s přehledným členěním,“ vysvětluje manažer komunikace dm drogerie markt Jiří Peroutka.

Vylepšený fotopult umožní samoobslužné vyzvednutí bez čekání

Prodejna disponuje prodejní plochou 414 m2 a nově nabídne vylepšený fotopult, který se bude jednodušeji obsluhovat a zákazníkům umožní samoobslužné vyzvednutí fotografií bez čekání. Na jaře přibude v prodejně dm box pro vyzvedávání zboží objednaného v online shopu.

Do 6. prosince získají zákazníci slevu 20 % na celý nákup. Do vydání zásob obdrží pevnou nákupní tašku. Zákazníci si mohou zároveň vytisknout personalizované etikety na produkty z vlastních fotografií. Prodejna bude otevřena každý den od 8 do 20 hodin.