Poklidné dění na zasedání  proměnil nápad opozičního zastupitele Františka Jelena. Chtěl, aby se na velkých sportovních stadionech, kam na zápasy jezdí hodně diváků vlastním autem, více propagovala městská hromadná doprava (MHD).

Oficiálně návrh předložil náměstek primátora Miroslav Joch s tím, že by hokejový, fotbalový a volejbalový klub mohly za reklamu inkasovat od dopravního podniku dohromady deset milionů korun ročně. Ze zastupitelstva ale mělo pro dopravní podnik vzejít jen nezávazné doporučení. „Reklama je cílená," zdůraznil k tomu František Jelen a dodal, že sportovní utkání zmíněných klubů navštěvují tisíce fanoušků.

Mezi zastupiteli se však okamžitě ozvaly pochybovačné hlasy. „Je to v podstatě tunel na město, pošleme deset milionů soukromým společnostem," odmítl nápad zastupitel František Vácha s poukazem na to, že dopravní podnik vlastní město. Zastupitel pak upozornil, že kvůli plakátu na stadionu stejně lidé nezačnou jezdit MHD.

Sport ale město podporuje chabě, zdůraznil zastupitel Martin Kuba. „Sport se tu nepodporuje, proto to taky s hokejem skončilo, jak to skončilo," uvedl Martin Kuba.

V rámci až vyhrocené debaty pak František Jelen také zmínil, že město podporuje desítkami milionů Jihočeské divadlo, ale nesrovnatelně menšími částkami vrcholové sportovní kluby.

V následném hlasování zastupitelé návrh na zadání reklamy nepodpořili. Podle některých ale není vyloučeno, že se k problému vrátí.