Na Pražském sídlišti v Českých Budějovicích navštívil začátkem srpna její matku obchodní zástupce firmy UPC a nabízel jí televizní programy.


„Matce je 86 let a již téměř neslyší a velmi špatně vidí,“ popsala situaci čtenářka Růžena. „To ovšem neodradilo obchodního zástupce pana Jana Š. a sepsal s mou matkou smlouvu na využívání rozšířeného vysílání televize,“ dodala.


Vzhledem k těmto okolnostem a navíc k tomu, že rozšířené vysílání měli již v domě, kde čtenářčina matka bydlí, na společné anténě, rozhodla se paní Růžena smlouvu zrušit. A tady nastal problém.


„Začala jsem hledat nějaký kontakt na firmu, ta ale v Budějovicích nemá zastoupení,“ řekla s tím, že zkoušela volat obchodnímu zástupci, českobudějovickému montérovi této firmy i na pražskou linku klientského centra. Vše ale bezúspěšně.


„Nezbylo mi nic jiného než vyčkat příchodu montéra a zrušit veškeré aktivity, které jsem na tento den měla.“ Když paní Růžena montérovi vše vysvětlila, bez problémů a v klidu objednávku stornoval.


„Celá anabáze s dobrým koncem byla zapříčiněna nedostatečnou informovaností čtenářky, kterou měl zajistit zástupce, a také skutečností, že v příslušných týdnech vrcholilo slučování společností UPC a Karneval,“ uvedl mluvčí firmy UPC František Malina s vysvětlením, že právě kvůli slučování klientských center bylo obtížné se dovolat.


„Čtenářce se proto upřímně jak jménem svým, tak jménem společnosti, za způsobené nedostatky v komunikaci omlouvám. Co se týče našich obchodních zástupců, procházejí průběžnou kontrolou a pravidelným školením. Mohu čtenářku ujistit, že českobudějovická stížnost bude jeho nejbližším tématem,“ dodal.