Zákazníci si podle mluvčího skupiny ČEZ Romana Gazdíka mohou na těchto pobočkách vyřídit veškeré své požadavky týkající se energií, včetně například odchodu z režimu dodavatele poslední instance (DPI).
"Obě společnosti se dohodly, že do konce letošního roku budou přepážky ČEZ Prodej dostupné na 73 pobočkách České pošty po celé republice," uvedl Roman Gazdík. Nové jihočeské pobočky se tak podle jeho slov přidají ke stávajícím v Budějovicích a v Táboře.
„Jsem rád, že se naše spolupráce osvědčila. Zákazníci pošty mají o energetické služby zájem: za půl roku obsloužila první okénka ČEZ Prodej na poštách více než 30 000 klientů. Proto jsme se rozhodli naši strategickou spolupráci prohloubit a zpřístupnit tuto službu zákazníkům v dalších městech,“ sděluje generální ředitel České pošty Roman Knap.
Vyřízení energetických záležitostí na poště láká
Pozitivní trend strategického partnerství obou společností dokládá podle Romana Gazdíka nárůst zájmu klientů o energetické služby ČEZ Prodej na poštovních pobočkách, jenž souvisí se situací na trhu s energiemi a ukončením činnosti některých dodavatelů. V srpnu loňského roku každá z přepážek obsloužila v průměru 80 klientů, v lednu letošního roku to ale bylo již 282 zákazníků.
„V posledních měsících k nám chodí tisíce nových zákazníků, které zklamali jejich dosavadní dodavatelé a kteří hledají stabilitu a transparentní a férové ceny. Řada zákazníků řeší své požadavky online, a proto vylepšujeme naše digitální služby. Zároveň je ale důležitý i osobní kontakt, zvláště v současné době chce hodně lidí poradit ohledně toho, co se v energetice děje a jak se v ní mají zorientovat. Pobočky České Pošty jsou na atraktivních a dobře dostupných místech a my jsme si ověřili, že můžeme jejich prostřednictvím získávat nové spokojené zákazníky,“ doplňuje generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec.
Pomoc při odchodu od dodavatele poslední instance
Na těchto vybraných pobočkách České pošty tak mohou zákazníci uzavřít novou smlouvu o dodávkách elektřiny a plynu, změnit ji nebo přepsat odběrné místo. Také získají pomoc při odchodu z režimu dodavatele poslední instance (DPI). Rovněž získají kontakty na odborníky, kteří jim poradí s instalací střešní fotovoltaické elektrárny na rodinné domy. Zákazníci se budou moct také poradit o instalaci domácích tepelných čerpadel nebo elektrokotlů a plynových kotlů.