Přesun do jiného bytu 
se nevyhnul ani paní Štěpánce.  „Dělám si kvůli tomu trochu starosti, že to pro nás bude komplikované," uvažovala seniorka.  Kvůli složitému období, které prožívala 
v dobách, kdy byl osud Senior domu nejistý, si nepřeje zveřejnit své příjmení.

Personál i management domu ale všechny ubezpečují, že se o hladký scénář stěhování postará do posledních detailů. „Přesuny se uskuteční na náklady majitele, s balením, přesunem, vybalením i třeba demontáží a montáží nábytku pomohou pracovníci specializované firmy," naznačil zástupce nového majitele Miloš Červenka a zdůraznil, že detaily jsou všichni připraveni řešit individuálně s každým 
z obyvatel, kterých se stěhování týká.

Ujistil obyvatele i o tom, že všechny jejich smlouvy zůstávají v platnosti. „Všechny platně uzavřené nájemní smlouvy seniorů přecházejí na nového vlastníka v plném rozsahu. Nový vlastník také převezme drtivou většinu stávajících zaměstnanců. Hodláme pokračovat v rozsahu všech dosavadních služeb," prohlásil Miloš Červenka. 
V nejbližších týdnech plánuje provést individuální audit všech smluv o péči a poskytování služeb a zjistit potřeby každého obyvatele.

Již nyní je jasné, že od mnohých uslyší výtku k režimu práce praktického lékaře přímo v zařízení. „Teď to moc nefunguje. Když v ordinaci je,  čeká tu plno lidí, plno z nás už nezvládne jet k jinému lékaři do města," vysvětluje obyvatelka Marie Charvátová. „Cílem je dosadit sem stálého lékaře, který by tu byl primárně pro potřeby seniorů, ale mohl by ošetřovat i jinou klientelu. V budoucnu by tu mohla vzniknout malá poliklinika s ordinacemi několika specialistů," nastínil Miloš Červenka další plány investora.

Patří k nim dokonce i vylepšení  odpočinkových zón uvnitř i v okolí domu. „Koupili jsme i přilehlé pozemky, kde máme v plánu vybudovat  oplocenou zahradu s venkovním grilem, prostor pro odpočinek i pohodlnější pohyb hodláme  vytvořit i na chodbách," slíbil.

První na řadě ale nebudou  technické změny, ale ty organizační. „Je nutné vytvořit tu podle zákona registrovaného provozovatele sociálních  služeb. Máme tu čtyřiadvacetihodinovou zdravotní péči, rádi bychom jednali se zdravotními pojišťovnami o jejich financování," naznačuje důležitý bod v programu změn Miloš Červenka.

Ten u některých obyvatel 
a jejich příbuzných stále vzbuzují otazníky: „Mám podezření, že rozšíření služeb 
a inventura smluv bude znamenat pro obyvatele vyšší náklady," netajila se například příbuzná dalšího z klientů.  „Chápu obavy, ty přináší každá změna v životě, ale reorganizace provozu má směřovat právě k tomu, aby se náklady pro obyvatele nenavyšovaly, abychom sociální služby dokázali pokrýt z příspěvků 
na péči a zdravotní služby 
z peněz od zdravotních pojišťoven," vysvětluje Miloš Červenka.

Obyvatelé se kromě současných služeb mohou těšit 
i na jejich rozšíření. V plánu  je například pronájem vybavení bytů, pokud si obyvatelé nechtějí pořizovat vlastní, ale také balíček služeb sociální asistence, kdy pečovatelé zájemcům pomohou s chodem domácnosti, osobní hygienou, nákupy či návštěvou úřadů 
a lékaře. Nově má být provoz rozšířen i o denní, týdenní 
a víkendový stacionář.

Plány většinu klientů na první schůzce se zástupcem  nového vlastníka potěšily. „Je dobře, že to spěje k nějakému konci, že bude aspoň nějaký majitel. Snad všechny změny, co chystá, budou jen pozitivní, abychom na starý kolena měli trochu klidu," doufá paní Štěpánka.
Přidává se k ní i Marie Charvátová: „Já mám jedině kladný pocit, tohle jsme ani nečekali. Snad se to, co plánují, opravdu splní. Potěšil mě hlavně  slib, že tu bude stálý doktor," usmívala se.

Obyvatelé ale jedním dechem dodávají, že  i doposud se jim v zařízení líbilo, pochvalují si  práci personálu,  dobrou kuchyni i partu, kterou všichni společně tvoří. „Máme tu pravidelné středeční pořady, jedinou chybou je nedostatečné ozvučení, to 
se pokusím zástupci majitele navrhnout jako námět 
na zlepšení," naznačuje Petr Cozl. Za pravdu mu dává 
i Růžena Žižková. „Nemám
z představení plánů nového vlastníka vůbec nic, neslyšela jsem, co říkali," krčí babička rameny.

Zmíněné souhry mezi klienty a personálem si hned při prvních návštěvách všiml 
i Miloš Červenka. „Mám velmi dobrý dojem, zjistil jsem, že veškerou péči tu zaměstnanci poskytují se skvělým nasazením, troufám si říct, že to dělají srdcem. Jsem mile překvapen. Ani od klientů jsem k péči neslyšel moc výhrad. Domov navíc velmi mile žije, je tu výborná atmosféra," těší jej.